個案分享

個案三十二 盛先生

【2023年8月經安老院一站通轉介,入住觀塘區一私營院舍】

「我老公扭親隻腳、碎咗骨,喺醫院卧床差唔多3個月,出院後變得行動唔方便,如果要我全天候顧佢,我諗我體力都唔得。」

即將75歲的盛先生,於今年年中因腳傷引致碎骨,需住醫院將近三個月,全程卧床休息,令他行動能力大不如前。及至出院時,在情急下經醫院社工申請入住黃大仙區一所老人院作過渡期。雖然只是短短42天,「但院舍同屋企嘅位置都較為隔涉,我去要搭兩程車,返嚟又要兩程車,其實都好疲累,好頻撲……」盛太無奈地說。

有天,盛太與友人傾訴當前的難題,「我朋友佢俾咗長者家電話我,再認識張姑娘,翌日佢已經約我,直情帶我去睇院舍環境。我都好彩啦,張姑娘幫我搵到間院同我住嗰座樓好近」盛太懷著感恩之心,但亦表示因丈夫久未活動,膝頭無力需接受步行訓練,「喺呢啲地方(老人院),我又覺得有姑娘可以幫到佢,亦都幫到我啦!」

現時,盛太與囡囡每天前來探望。「正因呢度近屋企,可以帶佢返去hea吓、望吓、聞吓屋企陣除或者出去飲吓茶……如果之前喺黃大仙嗰邊嘅話,每次帶佢返屋企都要搭的士,對我哋嚟講真係『好重皮』。」此時,連盛先生都打破沉默加入了對話:「屋企附近有個平台以前成日去,太耐冇去啦,佢(太太)就可以推我四圍行下囉」。盛太對院舍位置及環境非常滿意,並再次感謝長者家及張姑娘幫忙解決燃眉之急,亦希望丈夫能夠慢慢把雙腳訓練好,一直健康下去。

後記﹕盛太於訪問期間多次感激及表示自己幸運地遇到張姑娘及長者家,於短時間內能為丈夫安排到一間環境友善的老人院。除此之外,囡囡更向筆者笑言:「爸爸今日因為妳喺度,先肯用四腳步行架練習,平時佢只肯用普通拐扙作輔助做訓練,好難先叫得聽。」能夠見證盛先生得到適切照顧,盛太與囡囡也能如常陪伴相處,作為長者家同工都感到安心。