個案分享

個案二十八 羅伯伯

2020年4月經安老院一站通轉介,入住油尖旺區一私營院舍

「原本我同好多屋企人一樣,好抗拒送老人家入住安老院。驚爸爸唔鍾意,以為屋企人離棄佢。但我哋唔可以成日照顧佢,驚再發生任何意外……」

「爸爸以前住喺屋企時,身體一直唔太好。因為氣喘嘅緣故,平均一個月要叫2-3次救護車。有一次,爸爸打電話向我求救,但當時我趕唔到返去,嗰一刻真係好驚……」羅小姐諗起都心有餘悸。幸好伯伯體諒家人嘅難處,羅小姐跟家人幾番商量後就決定搵間質素好嘅安老院。碰巧遇上長者家的許姑娘,幫忙替羅伯伯搵到適合佢需要護理程度嘅院舍,並協助申請政府資助,令院費控制喺家人嘅能力範圍之內。「入住院舍後,我就放心好多。而家有院舍姑娘全天候24小時去照顧佢,又比佢自由活動。爸爸喺度住得開心之餘,身體亦比以前好咗。」羅小姐和伯伯相視而笑。最後,羅伯伯仲好開心地說自己間房夠光猛,而且房間裏安裝了電視機,夜晚瞓唔著時就煲劇。

 

後記:羅小姐去探望伯伯時,除咗準備好多日常用品,例如:口罩、棉花棒同埋外套,仲叮囑伯伯要小心身體,需要什麼日常用品就講,唔好慳!連小編都感受到羅小姐對伯伯濃濃嘅關心!